Monday 30 September 2013

Terbitan Khas

Komen-Komen Pilihan Dalam Facebook (siri 27)
Nak tergelak saya bila melihat gambar2 yg dipostkan oleh kawan2 yg nak bertanding dlm pemilihan umno kali ini bersama menteri,Timb.Menteri MB konon nak menunjukan mereka 'gam; dgn pak menteri itu.Ada pula kawan2 di bahagian post gambar bersama ketua bhg yg sebenarnya belum selamat konon nak tunjuk pada perwakilan yg mereka org ketua bahagian atau 'gam' dgn bos mereka.Saya cuma nak ingatkan bahawa perwakilan dikpg2 kerja walau kerjanya motong getah@tanah padi malah jual sayur ditepi jalan, mereka sebenarnya 'Bukan Bodoh' yg boleh ditipu setiap 5 tahun sekali.Ada calun dari ajk bahagian baru nak jumpa ahli setelah 4-5 tahun tak nampak muka di bhg,sekarang bukan main sebok, keluar masuk kampong dgn pesanan "pilihlah saya kali ini utk buat perubahan" sedangkan dah bertahun ada jawatan itu. Kenduri besok pun datang hari ni, tengah sakit pun dikatakan dah mati. Saya ada banyak gambar macam itu , malah dgn PM & TPM pun saya ada, tapi saya tak akan guna gambar2 tersebut utk pancing undi, tapi saya akan berikan gambar2 perkhidmatan saya kepada ahli & masyarakat sepanjang saya dipilih sebagai timbalan ketua bahagian,kerna saya tahu perwakilan Bukan Bodoh! Mereka Tidak Boleh Ditipu.salam

No comments:

Post a Comment