Saturday 21 September 2013

Terbitan Khas

Pemilihan UMNO Bahagian Pasir Puteh (siri 15)
Saya telah menghubungi sendiri YBhg Datuk Hj Kamarudin Md Nor
borang pencalonan telah diserahkan oleh wakilnya secara rasmi
untuk bertanding jawatan Ketua UMNO Bahagian Pasir Puteh
tiada sebarang masalah teknikal
maka
jentera kempen pun bolehlah bergerak
kepada mereka yang ditugaskan untuk berkempen secara bertemu mata
maka jalankanlah usaha itu
saya akan membantu dengan cara saya
iaitu menulis
namun
sebagai seorang penganalisis dan pengkritik bebas
saya tetap menulis secara bebas
apa yang betul pada YBhg Datuk Kamarudin Md Nor
saya akan kata betul
apa yang tidak
saya akan kata tidak
begitu juga untuk YB Cikgu Zawawi Othman
apa yang betul
saya akan kata betul
apa yang tidak
saya akan kata tidak
lepas tu
terpulanglah kepada kebijaksanaan para perwakilan

No comments:

Post a Comment