Saturday 21 September 2013

Terbitan Khas

Koleksi Komen-Komen Pilihan Dalam Facebook (siri 8)
Saya nak beri tahu kepada Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin yang menang jawatan Timbalan Presiden UMNO tanpa di tanding, yang terkenal dengan tidak akan berterima kasih kepada orang bawahan. Jangan rasa hebat, jika tidak kerana nasihat Datuk Seri Syed Ali Habshee, Ketua UMNO Bahagian Cheras, saya mendaftar diri sebagai Calon Timbalan Presiden. Saya menang tidak mungkin tetapi saya boleh 'memalukan ' dia sebagai Timbalan Presiden UMNO kerana undi itu 'sulit'. Nasihat saya kepadanya berlajarah beri ucapan terima kasih kepada ahli2 UMNO walau pun wajah tak boleh di ubah. Tengku Adnan Tengku Mansor, Ab Rauf Yusoh Raja ArifSharifuddin HamidDato Seri Shahidan KassimDatuk Shamsuddin Haji TahirDatuk Rahim BabaDatuk Nasir Safar IIDatuk Nur Jazlan MohamedDatuk Hj
  • Zaharin Mohd Yasin Titiwangsa menang bukan kerana Muhyiddin Yassin kerana calonnya berkerja kuat dan calonnya punya kekuatan untuk dipilih.. Tetapi seorang Menterinya kalah... Apa barang nak tahniah dengan dia.. Bdr Tun Razak.. Barisan nasional.. satu sen pun dia tak bagi. Dah tu menyombong..
    •  
    • Wan Malek sangat berani dan tegas, mengkritik wthout fear and favour, sifat saya juga, syabas en zaharin, I like it

      • Zaharin Mohd Yasin Muhyiddiin Yassin usia dah 66 tahun.. perangai macam budak tak sekolah.. Setiap kali dlm majlis bukan nak bersalam dengan saya.. dah dua kali saya dibuat begitu.. hilang hurmat saya sudah dengan dia.. Dia jenis manusia yang berdendam. Itu sebab saya puji Anwar Ibrahim.. apa saya tak buat dengan dia.. macam2 saya buat kepadanya. tetapi setiap kali saya bertembung dan terserempak berjumpa dengannya, dia akan menegur dan bersalam dengan saya dan bertanya khabar keluarga saya.

      • Zaharin Mohd Yasin Yang hebatnya macam Idris Jusoh, dari jawatan Ketua UMNO Bahagian bagi kepada orang lain jadi ketua dan dia jadi Naib Ketua.. Yang menjadikan generasi Y sekarang kurang ajar ialah Muhyiddin Yassin.. bila dia dibawa oleh Othman Saat.. lepas itu dia lawan Othman Saat.. sekarang ini jika TKB itu melawan dia nanti.. jangan marahkan TKB itu kerana Muhyiddin Yassin dah pernah leading by example 31 tahun yang lalu...
     
 

No comments:

Post a Comment