Friday 24 October 2014

YAB Dato' Sri Mohammad Najib Tun Abdul Razak

saya bersetuju dengan tulisan YBhg Prof Madya Dato' Dr Mohammad Agus Yusoff
sememangnya mereka berdua ini 'cool'
tapi yang paling 'cool' ialah YAB Dato' Sri Najib sendiri
dah lama saya perhatikan beliau tidak pernah melatah atau marah2 walaupun beliau tahu banyak pihak yang mengkritik beliau termasuk saya
UNIKNYA ROSMAH DAN ANWAR
Tiga hari berturut-turut saya menerima panggilan dari wartawan bertanyakan tentang peristiwa senggol-senggolan di majlis pelantikan Jokowi sebagai Presiden Indonesia dan kes keputusan perbicaraan Anwar Ibrahim pada hujung bulan ini.
Saya enggan memberi ulasan kepada pertanyaan tersebut.
Tapi jauh di lubuk hati, saya terfikir. Hebat sebenarnya sisi dua tokoh ini. Mereka dikutuk, difitnah, dikeji oleh musuh mereka. Tetapi reaksi mereka luar biasa. Mereka tidak melatah.
Luar biasa sebenarnya aura dua orang tokoh ini Tanpa mereka politik negara sunyi. Sesungguhnya mereka menakjubkan!

No comments:

Post a Comment