Thursday 16 October 2014

Faedah dan Manfaat Faebook

berFB semakin seronok sekarang
saya tengok sudah ada 4 professor yang aktif buat posting
mereka ialah
YBhg Prof Dr Wan Mohd Nor Wan Daud
YBhg Prof Madya Dato' Dr Mohammad Agus Yusoff
YBhg Prof Dr Kaswandi Md Ambia
dan
YBhg Prof Dr Awang Mohamad Amin
dari Kementerian Kesihatan pula ialah KPnya
YBhg Dato' Hisham Abdullah
sementara dari wartawan2 kanan dan hebat terdiri daripada
Sdr Imlan Adabi
Sdr Dee Pasir Mas
Sdr Tuwaedaniya Meringing
begitu jugalah sahabat2 saya yang lain yang juga sangat aktif dan tak kurang juga hebatnya seperti
Sdr Ir. Mat Kamil Awang
Sdr Ibnu Mahmood
Sdr Ir Hj Mohd Hanafi
Sdr Dr Ahmad Sharifuddin Mustapha
Sdr Major (B) Aminuddin Baqi
Sdr Mat Kilau MK
Sdr Ahmad Tarmizi
Sdr Ahmad Dollah
YM Raja Azlin
YBhg Dato Norhisham M Nor
Mr Kuan Chee Heng
Sdr Zakinor Musa
YS Tuan Hj Ab Shatar
Sdr Md Nawawi Ab Rahman
Sdr Ahmad Tarmizi Md Nadzir
dan ratusan lagi yang tak mampu saya nak sebut satu persatu di sini
kepada semua kawan2
saya dengan ini sekali lagi mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi untuk terus bersama saya berkongsi pandangan dan pendapat
segala ilmu dan pandangan anda semua sangat2lah saya hormati dan hargai
semoga kita semua dalam peliharaan Allah jua sepanjang masa
amin

No comments:

Post a Comment