Friday 22 August 2014

Tahap Kesedihan Ahli Keluarga Mangsa Nahas MH17

5 hrs · Unlike · 1
Abdul Manaf Daud "Bakpo eh ambo x sero sebagaimana rakyat M'sia lain? Mngkn sbb bkey worih warah ambo bokali. Tp bilo baca status dan gmbr mangsa kekejaman zionis di Gaza yg menimpa wanita, kanak2 x berdosa ambo raso sedih dn geram."
3 hrs · Unlike · 1

komen saya pula begini....
saya amat faham tahap kesedihan keluarga mangsa apa sahaja kemalangan termasuk mangsa mh17 terutamanya ibu dan bapa mereka
ini adalah kerana saya pernah dikejutkan dengan satu kemalangan jalanraya yang melibatkan anak saya sendiri iaitu anak saya dengan kereta bertembung dengan lori
oleh itu memang sesiapa pun yang tidak pernah ada pengalaman darah daging sendiri mengalami kemalangan tidak akan dapat merasa dan menghayati tahap kesedihan seperti itu

No comments:

Post a Comment