Monday 25 August 2014

Rakyat Malaysia dan Rakyat Kelantan

sebagai rakyat malaysia
saya tinggal dibawah kerajaan malaysia
sebagai rakyat kelantan
saya tinggal dibawah kerajaan kelantan
itu sikap saya sebagai seorang rakyat biasa dan pengundi biasa
tiada masalah
namun bagi orang lain agak berbeza sedikit sikap mereka
sebagai rakyat malaysia
mereka tidak berpuas hati bahkan menentang habis2an kerajaan negeri kelantan
sebagai rakyat kelantan pula
mereka yang ini tidak berpuas hati bahkan menentang juga habis2an kerajaan pusat
saya mengambil jalan tengah dan sederhana dalam soal ini
apa yang baik diperingkat pusat
saya sokong
apa yang baik diperingkat negeri pun
saya sokong
apa yang tidak baik diperingkat pusat
saya tentang
apa yang tidak baik diperingkat negeri pun
saya tentang
anda bagaimana?

No comments:

Post a Comment