Friday 8 August 2014

Artikel Edisi Khas

saya baru sahaja buat 5 posting dalam FB mengajak kawan2 berkongsi pendapat dan pandangan tentang 5 topik politik yang paling digemari oleh rakyat malaysia
apabila sudah cukup komen2nya dalam setiap thread posting saya itu
saya berjanji akan terbitkan dalam blog saya sepenuhnya
posting2 itu ialah....

pagi ini saya nak kongsikan 5 persolan dengan kawan2 semua
harap dikomen dengan rasional
1) bolehkah jika saya berkata bahawa rasuahlah yang menjadi punca sebenar kepada semua masalah yang timbul dalam negara baik secara langsung atau pun tidak?
sila bahaskan kawan2
terima kasih
 
2) jika umno dan bn tidak dilihat serious menangani gejala rasuah dengan secukupnya walaupun bangunan sprm besar dan cantik dibina
apakah pas atau pkr atau dap yang serious?
 
3) manakah parti politik yang paling kurang punyai masalah dalaman parti?
umno atau mca atau mic di satu pihak?
atau
pas atau pkr atau dap di satu pihak yang lain?
 
4) parti manakah yang menghidangkan dasar parti yang paling sesuai untuk rakyat malaysia pada masa kini?
 
5) apakah jika ditukar kepimpinan negara iaitu pm
semua atau sebahagian besar masalah negara akan mampu diselesaikan?
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment