Wednesday 27 August 2014

Perkhidmatan Masyarakat

saya duk berfikir nak tiru cara mr kuan chee heng buat kerja khidmat masyarakat
nak jadi anak murid dia
tapi hanya untuk pasir puteh sahajalah
saya akan buka peluang kepada orang2 pasir puteh untuk menghubungi saya jika ada apa2 yang diperlukan seperti bantuan dan pertolongan
keperluan itu saya akan cuba salurkan kepada mana2 orang yang mampu membantu
begitu juga untuk sebarang aduan
saya akan cuba salurkannya kepada pihak2 yang berkaitan untuk pertimbangan dan tindakan
bukan nak ambil alih jauh sekali merendah2kan kerja mana2 wakil rakyat
kerana saya pun macam mr kuan juga
tidak punyai apa2 kelebihan dan keistimewaan atau kedudukan
kecuali minat dan semangat membantu sahaja
saya hanya ingin membantu sekadar kemampuan yang ada sahaja
tengoklah
saya fikir2 sambil memohon pandangan kawan2 dulu

No comments:

Post a Comment