Friday 25 October 2013

PERKASA Pasir Puteh

semasa saya berjalan2 di pekan kuala besut pagi tadi
saya terserempak dengan seorang ajk PERKASA pasir puteh
dia tanya saya toksir gi KL ko?
saya tanya ada apa?
dia jawab
'perhimpunan'
saya kata dulu nak gi dah tapi pengerusi PERKASA pasir puteh kata bas takdak
dia kata PERKASA pasir mas ambil
jadi sekarang kalau ajak saya lagi
saya dah serik dan malu dengan kawan2
sebab dulu kawan2 saya dah bersiap nak gi
tapi disaat2 akhir pengerusi PERKASA kata bas takdak pulak
kawan saya ini pun jawab
"sebenarnya bas bukan tak ada hari tu
bas ada
tapi pengerusi pasir puteh sengaja tak nak bagi orang2 semerak gi
sebab orang2 kampong dia ada hak nak gi disaat2 akhir"
saya kata
kalu lagu tu
lagilah saya dan kawan2 serik
sebab pengerusi macam ni tentu akan tipu lagi kami
oleh itu
mesej saya utk semua ahli2 PERKASA pasir puteh
mulakanlah gerakan untuk tukar kepimpinan pasir puteh
jika dibiarkan
PERKASA pasir puteh tidak akan maju dan mendapat sokongan
jadilah ia seperti hidup segan mati tak mahu
diharap mesej saya ini dibaca juga dan diambil perhatian oleh
kepimpinan PERKASA negeri kelantan dan pusat

No comments:

Post a Comment