Saturday 25 August 2012

MyDiary (89)
26 Ogos 2012

TUJUAN SEBENAR SAYA MENULIS

Semua yang telah saya paparkan sepanjang tempuh saya menulis itu benar-benar ditulis dengan satu tujuan sahaja. Saya menulis sebagai seorang ahli UMNO dengan tujuan menegur kepimpinan UMNO Bahagian Pasir Puteh supaya sentiasa meletakkan kepentingan parti melebihi kepentingan peribadi.

Selain daripada itu, pendedahan tentang startegi-strategi PAS adalah semata-mata dengan tujuan supaya apa yang baik daripadanya dijadikan contoh dan yang tidak itu dijadikan sempadan. Pendedahan itu boleh juga membuka mata kepimpinan UMNO Pasir Puteh dan juga orang ramai tentang beberapa strategi PAS yang boleh memberikan 'political mileage' akhirnya kepada mereka tetapi tidak digunapakai oleh UMNO Pasir Puteh.

Oleh itu, semua kritikan saya adalah semata-mata dengan satu tujuan sahaja iaitu supaya UMNO/BN menang PRU13 di Pasir Puteh terutamanya di Semerak iaitu di tempat saya membuang undi.

Oleh itu juga, diharap semua kritikan terbuka saya tidak lagi dianggap sebagai sesuatu yang boleh merosakkan UMNO Pasir Puteh.

Oleh,
Wan Ab Malek Bin Wan Noh
No Ahli UMNO 03924693
Semerak.

No comments:

Post a Comment