Monday 13 August 2012

MyDiary (84)


MyDiary (84)
14 Ogos 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI SAYA UCAPKAN KEPADA SEMUA PEMBACA BLOG SAYA TAK KIRA WALAU DI MANA ANDA BERADA.

Mengikut stats dari ‘pageviews’ blog saya, terdapat ramai pembaca dari seluruh dunia seperti Russia, United States, United Kingdom, Germany, South Korea, Brazil, France, Indonesia, Latvia, Hungary, Brunei dan lain-lain negara lagi selain daripada jumlah pembaca paling ramai dari Malaysia sendiri.

Saya tidak tahu siapa mereka dan bekerja sebagai apa. Mungkin pelajar-pelajar Malaysia di sana atau kakitangan-kakitangan kedutaan. Mungkin juga pelancong-pelancong Malaysia ke luar negara.

Apa pun, saya ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca blog saya. Semoga apa yang saya tulis itu boleh juga sedikit sebanyak menyalurkan maklumat tentang suasana politik di Pasir Puteh khususnya.

MAAF ZAHIR DAN BATIN

Dari saya,
Wan Ab Malek Bin Wan Noh
Semerak.

No comments:

Post a Comment