Monday 8 September 2014

Polis Melayu Yang Dimaki Oleh Cina Malaysia

saya kata dah
selain mata pelajaran sivik kena wajibkan semula diperingkat sekolah menengah
kelab interact pun kena wajibkan juga
 
Ada yang makan penampar aku ni kang .....

Melihat kesabaran en.polis trafik buat roadblock kita sendiri pun tak larat nak layan panas matahari.

Kena pulak kerenah cina yg sah salah kau tak pakai tali pinggang,pegang phine ketika memandu, bila ditahan TAK MENGAKU.....MAKI POLIS,

AYAT TERAKHIR YANG MASIH TERNGIANG2 DITELINGA AKU SAMPAI SAAT INI ............

" CILAKA .....SIALLLL...... POLIS MELAYU ..... MELAYU BABI ...."

umpama minyak tersambar api hati aku ..... tanpa aku berlengah dan menanti dengan sendiri aku keluar dari kenderaan aku .... dengan linangan air mata apabila nama bangsa ku dicaci maki .... berkat doa lailahaillah ....lailahaillaanta subhanainni kuntumizalimin....... allah humma shallia'la muhammad.......... sekarang cina tersbut berada didalam ambulans......

aku pula....
— at Balai Polis Sungai Besi.

No comments:

Post a Comment