Thursday 4 September 2014

Peruntukan Persatuan Nelayan dan SPRM

saya ada ditanya bagaimana perkembangan siasatan sprm terhadap mereka yang terlibat dalam projek membaiki rumah ahli2 persatuan nelayan baru2 ini melalui peruntukan persatuan nelayan terutamanya kepimpinan umno bahagian pasir puteh dan jkkkp dalam parlimen pasir puteh
saya jawab
saya tidak tahu menahu tentang perkara ini dan sebarang perkembangan, jika ada pun, bukan dalam pengetahuan saya
saya berkata lagi
saya juga tidak boleh menulis apa2 dalam blog saya jika sesuatu isu itu berada dalam siasatan pihak2 berkuasa seperti pdrm atau sprm kerana saya tidak mahu mengganggu proses siasatan pihak2 ini
orang2 yang bertanya itu akur dan bersetuju dengan jawapan serta alasan saya
harap tiada lagi orang yang bertanya saya samada secara berjumpa atau telefon atau sms atau pm ke inbox fb saya
biarkanlah mereka menjalankan tugas mereka dengan sewajarnya
terima kasih

No comments:

Post a Comment