Tuesday 20 August 2013

Terbitan Khas

Makluman Khas:

Semenjak saya mengenali FB dan blog hampir 5 tahun yang lalu, beberapa orang kawan baik saya telah banyak membantu saya. Mereka ialah
1) YBhg. Sdr Ir. Mat Kamil Awang (Sapura Defence Sdn Bhd, KL),
2) YBhg. Sdr Dr. Fauzi Shaffie (Pensyarah Kanan MMU, Cyberjaya),
3) YBhg. Lt. Gen. (B) Dato' Nawi Alias, (Chairman Pan Global & bekas Panglima TUDM),
4) YBhg. Kapt. (B) JP Hj. Wan Marzudi Dato' Hj. Wan Omar (CEO Star Security Sdn Bhd, KL),
5) YBhg. Prof. Dr. Wan Mohd Nor Wan Daud (Pengarah CASIS UTM KL merangkap Felo Terhormat Jab. Kenegaraan BTN, Jab. Perdana Menteri)
6) YBhg. Dato' Hj. Wan Fauzi Hj. Wan Hussain (Pengasas Maahad Tahfizul Quran Al-Bukhari Tok Bali, Semerak)
7) YBhg. Sdr Wan Hassan Bin Wan Ibrahim (bekas ADUN Semerak),
8 ) YBhg. Sdr Hj. Ruslan Kasim (Lawyer & Ketua Penerangan PERKASA Pusat) dan
9) YBhg. Dato' Mohd Riduan Junoh (Ranhill KL)
Kekuatan sokongan dan semangat dari merekalah yang telah mendorong saya terus aktif menulis dalam FB dan juga blog.
Jutaan terima kasih saya ucapkan khusus kpd mereka ini.
Terima kasih juga kpd semua rakan-rakan FB lain yang telah sudi bersama saya selama ini. Saya doakan semoga anda semua sentiasa sihat dan berbahagia sepanjang masa bersama keluarga.
Salam Silaturrahim dari saya dan terima kasih banyak-banyak sekali lagi.

No comments:

Post a Comment