Monday 29 June 2015

Saya dan Blog Saya

dulu saya duk ingat nak hentikan terbitan dalam blog saya apabila jumlah artikel mencapai 1,000
dan buka yang baru dengan nama lain
mungkin 'AbeLek RM II'
tapi kawan2 minta diteruskan sahaja dengan nama itu
saya pun teruskan
sekarang jumlahnya dah mencapai 1,255
dengan audience yang tercatat dari seluruh dunia termasuk US, Germany, France, Ukraine, Russia, UAE, Singapore, India, Taiwan, Indonesia, Thailand, UK, Australia, Brunei, dan lain2 seramai 100 ribu lebih
mungkin mereka orang Malaysia yang belajar atau bekerja di negara2 itu
saya nak ucapkan berbanyak2 terima kasihlah kepada semua pembaca blog saya
semoga blog saya ini terus di hati anda dan itulah sahaja bentuk sumbangan saya sekadar yang saya mampu dalam usaha menyampaikan pendapat dan pandangan peribadi saya selain maklumat2 copy & paste dari pelbagai sumber dan kawan2 yang lain
terima kasih sekali lagi
semoga anda semua sentiasa sihat walafiat sepanjang masa

No comments:

Post a Comment