Friday 26 June 2015

Posting Pilihan Dalam Facebook (santai)

Saya tidak punyai ramai kawan
Dulu ramai sebab masa tu saya kaya
Sekarang tidak lagi sebab dah jatuh miskin
Tapi saya tidak miskin budi bahasa
Pernah ada kawan yang berjanji nak join saya dalam satu2 majlis perjumpaan di KL contohnya
Tapi tak datang dan tak alert kpd saya dengan sebarang call atau sms untuk memberitahu bahawa dia tak boleh datang
Bila saya tel kpd dia keesokan harinya pula pun
Dia tak menjawab2 dan tidak juga membalas missed call saya
Saya pun anggap orang itu sudah tidak mahu berkawan dengan saya lagi kerana saya orang miskin sedangkan dia bekas orang berpangkat dalam tentera, contohnya
Apabila sekarang dia buat posting dalam fb pun bunyinya menyindir saya
Saya dah tak kisah sebab dia bukan lagi kawan saya

No comments:

Post a Comment