Friday 24 July 2015

Dimana Bumi Dipijak Disitu Langit Dijunjung

Alhamdulillah.
Setelah bertungkus lumus menulis selama 5 tahun dan menghasilkan sejumlah hampir 1,400 terbitan dalam blog,
akhirnya saya diberikan pengiktirafan dan penghormatan yang agak bermakna juga bagi diri saya oleh sebuah NGO yang sah.
Saya tidak pernah meminta atau mengimpikan sebarang pengiktirafan apalagi anugerah dan watikah perlantikan tetapi apa yang saya perolehi itu akan saya jadikan perangsang diri untuk terus menulis dalam menyumbang buah fikiran seiring dengan semua kawan2 yang telah sekian lama bersama membantu saya.
Terima kasih banyak2 saya ucapkan kepada anda semua.
Semoga semua kawan2 dipanjangkan usia, dilimpahi rezeki dan sentiasa berada dalam keadaan sihat walafiat sepanjang masa.
Terima kasih sekali lagi dan
Salam Sehati Sejiwa.
"Dimana Bumi Dipijak Disitu Langit Dijunjung".
Sekian.

No comments:

Post a Comment