Saturday 27 July 2013

Terbitan Khas

Projek kedua saya:
Saya bercadang hendak mewujudkan satu wall khas untuk para remaja berumur 21 tahun ke bawah. Wall itu akan berfungsi hanya untuk perkara2 yg ada hubungkait dengan masalah2 atau kemusykilan2 agama sahaja seperti pertikaian hukum, akidah, ibadah dan apa sahaja yg dirasakan penting dan wajar diberikan penjelasan termasuk jugalah krisis keyakinan terhadap agama Islam yang semakin hari semakin menular dikalangan para remaja kita. Oleh itu saya akan memerlukan beberapa sukarelawan yang bertaraf 'scholar & learned' utk membantu saya mengendalikan wall itu.
Diharap wall ini akan sekurang2nya dapat membantu para remaja yg sedang mengalami masalah berkaitan dgn agama.
Sekian dan Salam Silaturrahim.
saya telah 'create' wall yg saya maksudkan itu dan diharap mendapat sambutan, biar pun perlahan2 dan memakan masa
https://www.facebook.com/groups/175807282600365/
sesiapa yg berminat hendak masuk group ini, sila hantarkan 'request' anda ke group di link sepertimana tertera itu.
Salam Silaturrahim dari Wan Malek.   

No comments:

Post a Comment