Friday 19 July 2013

Terbitan Khas

Cucunda lelaki saya yg berumur 7 tahun sudah berpindah sekolah dari SK Cherang Ruku ke SK Seri Aman, Taman Coalfields, Sungai Buloh setelah bersama dengan saya sejak kecil lagi. Ini bermakna juga, cucunda saya ini pun sudah mulai 're-unite' dgn ibu dan adik perempuannya di sana. AlhamdulilLah dan diharap beliau boleh sesuaikan dirinya dgn suasana dan persekitaran di sana.
Oleh itu, saya pun merasa lega juga kerana tidak lagi ada kena mengena dgn SK Cherang Ruku. Tak payahlah lagi hadir ke mesyuarat PIBG untuk mendengar ucapan perasmian yang membosankan oleh orang politik.
Apa pun, saya ingin ucapkan berbanyak2 terima kasih kpd Tuan Guru Besar SK Cherang Ruku serta mana2 guru yang telah berkesempatan mendidik cucunda saya itu walaupun dalam masa yg singkat, terutamanya Cikgu Jamilah Mis, guru kelas Tahun 1 Ikhlas.
Salam Silaturrahim.

No comments:

Post a Comment