Sunday 21 July 2013

PRK DUN N01 Kuala Besut (siri 8)

Semalam saya hadir di majlis ceramah oleh DSAI di Alor Peroi, Kuala Besut.
Hebat ceramahnya
Isteri saya tanya..
'bukankah ini orangnya yg pernah satu masa dulu saya diajak utk melihat tayangan video skandal seks di Dewan Orang Ramai Kuala Besut yg telah disampaikan oleh seorang ustad UMNO dari Pasir Puteh?'
saya jawab..
'ya, tayangan itu diuruskan oleh Pendeta Pasir Puteh dibawah Ketua UMNO Bahagian Pasir Puteh dan inilah orangnya yg sekarang masih juga lagi berada dalam parlimen sebagai ketua pembangkang'
isteri saya kata..
'heran jugak, sebegitu kuat dan hebat UMNO nak jatuhkan dan lenyapkan dia dari arena politik negara, dia masih kekal hebat dan semakin diterima rakyat'
saya kata..
'perjuangan itu kalau besar, besarlah cabaran dan pengorbanannya'

No comments:

Post a Comment