Sunday 7 July 2013

Terbitan Khas

Apabila anda mengambil sikap'non-partisan'
anda bebas sebebas2nya untuk berkata atau menulis atau berdiam diri sahaja
di dalam fb atau blog saya contohnya
ada masanya saya dilihat menyokong bn atau mana2 kepimpinan partinya
ada masanya tidak atau menentang
ada masanya saya dilihat menyokong pr atau mana2 kepimpinan partinya
ada masanya tidak atau menentang
di luar sana juga
ada masanya saya dilihat berdampingan dgn mana2 pemimpin bn atau partinya
ada masanya saya dilihat juga berdampingan dgn mana2 pemimpin pr atau partinya
maknanya
saya tetap menyokong apa sahaja yang betul dipihak bn
tetapi tetap menentang apa sahaja yang tidak
dan saya tetap juga menyokong apa sahaja yang betul dipihak pr
tetapi tetap juga menentang apa sahaja yang tidak
itulah sikap dan pendirian yang saya ambil sebagai 'non-partisan'
kerana mengutamakan perpaduan orang2 melayu
melalui dua parti terbesar orang2 melayu
iaitu umno dan pas
Salam Silaturrahim.

No comments:

Post a Comment