Tuesday 29 July 2014

Sikap Politik Saya

makluman khas:
walaupun dilihat saya banyak membuat posting seolah2 menyokong parti pas dengan paparan tentang program2 sdr wan hassan wan ibrahim di lembah kelang dan semerak
namun ini bukan sekali2 bermakna saya menyokong parti pas
saya hanya gemarkan sikap rajin dan tekun beliau menjalankan tugas dan tanggungjawab politiknya sahaja walaupun kalah dalam pru13 yang lalu
oleh itu apa sahaja yang saya tulis tiada kena mengena dengan sikap saya yang sebenar kerana saya tetap 'non-partisan'
dalam pada itu, ingin juga saya tegaskan di sini bahawa saya kurang bahkan tidak pula menyiarkan sebarang info tentang aktiviti dipihak umno adalah kerana tiada info yang saya perolehi dari mana2 orang
oleh itu saya harap ada orang lainlah yang memainkan peranannya di semerak
harap maklum dan terima kasih
Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Maaf Zahir dab Batin

No comments:

Post a Comment