Saturday 12 July 2014

Maher Zain Malaysia


setiap kali saya mendengar lagu nyanyian maher zain
saya terus teringat kepada seseorang
kalau dia nyanyi
saya yakin suaranya sama dengan suara maher zain
kalau dia nyanyi
saya yakin makhraz sebutan kata2nya pun sama dengan sebutan maher zain
kalau dia nyanyi
saya yakin gaya badan dan muka pun sama
kalau dia nyanyi
saya yakin orang akan panggil beliau maher zain malaysia
tapi dia bukan seorang penyanyi
dia seorang professor universiti
yang sudah lama tak keluar dalam tv bercakap mengenai politik
tak tahulah kenapa rtm dah lama tak siarkan wawancara dengannya lagi
mungkin kalau menyanyi rtm akan panggil balik
beliau ialah Prof Madya Dato' Dr Mohammad Agus Yusoff
salah seorang sahabat yang sangat saya sayangi
selain daripada sahabat2 yang lain

http://www.youtube.com/watch?v=KfXIF2Mm2Kc

No comments:

Post a Comment