Saturday 7 June 2014

UMNO Bahagian Pasir Puteh Kelantan (Siri 1/2014)

Yang ini agak sensitif dan terlalu awal
tetapi sekadar perbincangan biasa sahaja
sesiapa pun boleh komen atau memberikan pandangan
tetapi hendaklah jangan terlalu berlebihan dan menyentuh peribadi mana2 orang
keutamaan untuk orang2 pasir puteh tetapi orang luar pun boleh juga bersama dalam perbincangan dan perbahasan ini
"Siapakah Yang Diramal Akan Bertanding Jawatan Ketua UMNO Bahagian Pasir Puteh Bagi Menentang Penyandangnya Sekarang?"
dan
"Apakah Faktor2 Yang Dianggap Wajar Maka Orang Itu Perlu Menentang Penyandangnya?"
Silakan.
(semua komen akan saya copy & paste ke dalam blog saya)
  • Mat Kamil Awang Tak ada pencabar. Awi utuh di Pasir Puteh.
  • Wan Malek lain2 pendapat dan pandangan, silakan, jangan segan, status saya
    25 minutes ago · Like
    • Wan Malek ingin saya tegaskan di sini, saya tiada apa2 perasaan negatif terhadap penyandang sekarang iaitu YB Cikgu Awie walaupun saya memulakan persoalan ini
    • Wan Malek bagi saya beliau tetap sama berkebolehan memimpin sepertimana juga ketua2 yang terdahulu
    • Wan Malek secara ringkas, beliau ialah orang yang baik dan saya berani berkata begini kerana saya pernah rapat dengannya sebelum ini, bahkan lebih dahulu rapat berbanding dgn mereka yang rapat dengannya sekarang
    • Wan Malek jika saya ada apa2 yang saya tidak puas hati, saya akan terus tulis dalam blog saya secara berterus terang dan emelkannya kpd orang kanannya atau berjumpa dengannya
    • Wan Malek oleh itu, saya mepaparkan persoalan ini hanya untuk tujuan supaya saya boleh memperolehi pendapat dan pandangan kawan2 yang lain kerana 'a coin has two sides'
    • Ibnu Mahmood Walaupun tak berkait, posting Abe Lek ni tetiba mengingatkan ambo pada 'The Three Faces of Eve' - Eve White, Eve Black dan Jane.

      Goodread.
      20 minutes ago · Unlike · 1

      • Wan Marzudi Wan Omar Saya mempunyai pandangan tersendiri.saya menyokong penuh ketua bahagian cikgu awe untuk menerajui kepimpinan Umno Umno Pasir puteh buat masa kini dan masa masa hadapan.dgn kebijak sanaan politik nya beliau mampu mencorakkan kekuatan umno bahagian menjadi kuat dan bersatu.merupakan orang muda yg mempunyai wawasan tinggi untuk pasir puteh.dgn memberi sokongan kepada nya akan lagi menguatkan jentera parti untuk menghadapi pru yg akan datang.kita ahli parti kena sentiasa berdoa agar cikgu awe dapat memikul amanah dan tanggongjawab yg diberikan .dengan melalui pengalaman pengalaman yg lepas inshaallah dapat mematangkan lagi cikgu awe dlm membuat perancangan serta kebijaksanaan dlm membuat keputusan yg baik demi kepentingan parti..ahli parti serta rakyat jelata.sudah sampai waktunya untuk kita menyokong tanpa memberi tentangan dln pilihan ketua bahagian akan datang walaupun kita berdemokrasi.berilah peluang kepada cikgu awe untuk beliau memperkasakan lagi umno pasir puteh.dalam tempoh yg singkat ini beberapa peningkatan kejayaan sudah ada sinar kejayaan.ada beberapa faktor yg perlu kita lihat yg ada pada pemimpin muda kita ini...
        Masih muda
        Ada keberanian
        Ada wawasan
        Masih ada tolenrasi
        Masih berpegang dan menghormati veteren
        Masih bolih mendengar dan menerima teguran.
        Telah lama menjiwai semangat perjuangan umno semenjak dari pemuda lagi.
        Dan banyak lagi kelebihan kelebihan yg dimiliki olih cikgu awe.......
        Demi perpaduan parti cikgu awe ada kemampuan untuk mentadbir bahagian pasir puteh.kelemahan kelemahan yg masih ada inshaallah dapat diatasi dgn pengalaman menjadi wakil rakyat dari masa kesemasa....inshaallah.
        1 hr · Unlike · 1
    Nota: saya akan update artikel ini dari masa kesemasa apabila terdapat komen2 tambahan

No comments:

Post a Comment