Wednesday 11 June 2014

Saranan Untuk PERKASA Pusat

Maklum balas drp Sdr Dr Fauzi Shaffie pensyarah kanan Multimedia University Cyberjaya mengenai PERKASA kpd saya melalui emel....

Fauzi Shaffie
Today at 10:59 AM

To

Wan Malek

Kena kaji seruan PAS 1951, dan lihat apa yang membezakannya dgn UMNO. PAS sekarang sudah tolak PAS 1951. Sesuaikan dengan zaman.

2014-06-12 10:57 GMT+08:00 Fauzi Shaffie <fauzi.shaffie@gmail.com>:

Begitu juga, kini orang semakin banyak mendapat maklumat. Mereka membuat perbandingan. Jika PERKASA tidak ada beza dengan UMNO, ia tidak akan jadi pilihan.

Perbezaan yg perlu diwujudkan dgn UMNO ialah PERKASA bukan hanya emosi, bunya hanya Melayu, tetapi ia ada asas fikrah tersendiri, atau ideologi. Para pemimpin kena duduk dan bincang hal ideologi ni, kalau setakat emosi tak akan bertahan lama.

2014-06-12 10:53 GMT+08:00 Fauzi Shaffie <fauzi.shaffie@gmail.com>:

Perkasa elok elak memberi tumpuan kepada mencari ahli dari kalangan ahli UMNO, banyak antara mereka itu yang kecewa, berkarat dan cuba cari peluang lain kerana pintu mencari peluang dalam UMNO sudah tertutup untuk mereka.

Elok PERKASA tumpu kepada golongan yang muda yang berada atas pagar sekarang. Tumpu kepada kualiti. Kuantiti akan datang bila orang bertambah yakin.

Be the awaited THIRD FORCE!

No comments:

Post a Comment