Saturday 7 February 2015

BRIM Di Pasir Puteh

pagi ni ore kapong duk geger mereka yang brimnya tak masuk akaun kena gi ambil baucer di rumah ketua bahagian pula
saya kata
'gi lah kalu nak pitih'
mereka bertanya
'bakpo kerajaan tak buat seperti tahun lepas?'
'tahun lepas gi ke pejabat lhdn ambil surat dan terus ke bank sahaja'
saya kata
'nak wat guano sistem dah ditukar lagi tahun ni'
'mungkin ketua bahagian pun nak jumpa mata dengan pengundi2 dia'
mereka bertanya lagi
'dah abe lek macam mana?'
saya jawab
'saya takdak brim'
'saya hanya ada rm sahaja'
'abelek rm'


  • Che Harun Hehehe..sistem tukar sokmo
  • Wan Malek segala2nya dipolitikkan siang dan malam
  • Che Harun Pasar tani..harga runtuh..peniaga2 melayu jgk lh kena teyeh..hehehe
  • Dee Pasir Mas Kalau gi rumah kub gak kena tazkirah dulu...
    7 mins · Unlike · 1
  • Wan Malek kena lecture, ada lecture teater, projek baru siap depan rumah, dewan umno pasir puteh sudah kurang digunakan, jadi macam menara dayabumi, ditinggalkan sahaja, tapi takpelah projek bukan dari poket sendiri
  • Wan Malek ketua bahagian pasir puteh berehi lecture, mungkin dulu bercita2 nak jadi lecturer university tapi jadi guru sekolah rendah sahaja

No comments:

Post a Comment