Wednesday 6 November 2013

PERKASA


Makluman Khas:
Saya akan 'initiate'kan satu group baru yang akan saya namakan sebagai 'PERKASA'
sesiapa yang berminat bolehlah hantar request untuk menjadi ahli group
digalakkan orang2 yang sudah menjadi ahli PERKASA dan mereka yang ada minat samada nak join atau hendak mengetahui tentangnya
saya akan salurkan apa sahaja cadangan atau kritikan terus kpd YBhg Datuk Paduka Presiden PERKASA dan salinan kpd SU Agong, Ketua Penerangan dan Pengerusi PERKASA Kelantan


berikut ialah sms yang baru saya terima drp Setiausaha Agung PERKASA:

  • Wan Malek berikut ialah sebahagian drp content sms yg baru saya terima dari SU Agong PERKASA.... "Sdr Wan Malek, mohon tidak digunakan nama PERKASA utk apa2 media maya. Kami sedang kemaskini rancangan utk adakan FB, Twitter, PERKASA TV dan Web PERKASA yang rasmi atas nama 'Media PERKASA Sdn Bhd'.
  • Wan Malek oleh itu saya tidak boleh meneruskannya

No comments:

Post a Comment