Sunday 17 November 2013

Blog saya ini


saya mendapat berita daripada anak saya
seorang pegawai kanan sebuah universiti terkemuka negara
akan datang mengunjungi saya nanti
anak saya bagitau
ianya ada kaitan dengan artikel2 dalam blog saya
pegawai ini ada memberitahunya bahawa
beliau ingin jilidkan sebahagian besar daripda artikel2 dlm blog saya itu
untuk dijadikan buku rujukan dan dipasarkan
saya kata
memang banyak artikel yang dah saya hasilkan
sudah 542 'published posts' dengan 20,665 'pageviews' setakat ini
kalau dibukukan boleh buat 5 biji dengan setiap buku setebal 1 inci
tetapi saya tidak menganggap apa yang telah saya tulis selama ini
sebagai sesuatu yang penting sehingga boleh pulak dibukukan
kerana saya menulis hanya sebagai hobi sahaja
lagi pun tiadalah juga apa2 isu besar dalam blog saya itu
kecuali isu2 kecil dan 'basic'
dengan susunan ayat2 kampong yang 'simple' sahaja
dan itu pun banyak kawan2 yang bantu
apa pun saya bersedia untuk menerima kunjungannya dan bertemu

(blog saya di http://wanmalekwannoh-abelekrm.blogspot.com/)

No comments:

Post a Comment