Friday 28 June 2013

Terbitan Terakhir

Makluman Khas:
Bulan mulia semakin hampir
sudah tentu inilah masanya
lebih banyak tumpuan diberikan kpd amal ibadat
dan mengurangkan kerja yang tidak berfaedah
terutamanya kerja2 yg ada kaitan dgn unsur2 kata mengata dan fitnah
fitnah terbentuk dan terhasil
kadang2 secara terus dan terang2an
kadang2 secara tidak langsung tanpa kita sedari
oleh itu
saya sendiri pun akan mulai mengurangkan aktiviti menulis saya
dalam fb dan juga blog
atau kemungkinan juga saya akan mengambil keputusan
untuk terus berhenti menulis tentang politik
yang pada sesetengah kawan
menganggapnya lebih bersesuaian
bagi seorang 'non-partisan'
maka dengan itu
saya ingin mengambil kesempatan di sini
untuk mengucapkan berbanyak2 terima kasih
kepada semua kawan2 yang telah sudi bersama saya selama ini
berkongsi pendapat dan pandangan dengan saya
saya juga menyusun sepuluh jari
memohon maaf jika ada keterlanjuran kata2
yang telah menyinggung perasaan anda
Terima kasih dan Salam Silaturrahim.
Drp:
Wan Ab Malek Bin Wan Noh
Semerak.

No comments:

Post a Comment