Wednesday 12 June 2013

Terbitan Khas



Ayatnya:
"Siapa yang memberi undi untuk MENJATUHKAN KERAJAAN ISLAM, maka dia menempah tiket ke NERAKA" .... Ustaz Azhar Idrus
Komen saya:
Secara peribadi saya berpendapat bahawa perkataan "NERAKA" itu agak kasar dan keterlaluan, melainkan jika ianya diubah kepada perkataan "BERDOSA", saya rasa lebih sesuai.
Selain drp itu, saya lebih bersetuju dipaparkan ayat2 Al-Quran atau Al-Hadith atau terjemahan2nya berbanding dgn kata2 seorang manusia biasa seperti Ustaz Azhar ini.
Oleh itu, secara peribadi juga, saya bersetuju jika BN mengambil langkah mengemukakan petisyen terhadap perkara ini.

( walau bagaimana pun, saya menganggap kes ini remeh dan yakin mahkamah akan menolaknya kerana ianya bukan isu yg besar, sekadar keterlaluan cara sahaja oleh pihak pr)

No comments:

Post a Comment