Wednesday 5 June 2013

Terbitan Khas

Bahan Bicara Ahli2 Mesyuarat Tingkap Di Kedai2 Kopi Pasir Puteh
Di Pasir Puteh sekarang
ahli2 mesyuarat tingkap kedai kopi sudah kurang bercakap hal2 pru13
mereka sudah mulai bercakap tentang topik yang baru pula
mereka bercakap tentang pemilihan parti pula
macam2lah ragam pendapat mereka
namun
yang paling munasabah bagi saya ialah
jawatan Ketua Bahagian tidak akan ada sesiapa yg berani mencabar 'incumbent'nya
jawatan Timb sebaliknya akan dicabar oleh seseorang yg sudah dikenalpasti
jika 'incumbent'nya ingin mempertahankan jawatan ini
manakala Naib pula akan berlaku kekosongan utk ditandingi oleh mana2 org yg berminat
ada juga kawan yg meminta pandangan saya
saya jawab
saya mana ketau
saya tak minat nak campuri lagi
tapi sebagai penulis bebas dan 'non-partisan'
saya boleh menulis jika saya mahu
dan saya boleh mendiamkan diri jika saya mahu
itu hak saya

No comments:

Post a Comment