Sunday 28 October 2012

Terbitan Khas

Ramai kawan-kawan di Kuala Lumpur telah meminta supaya saya menjilidkan kesemua artikel saya di dalam blog saya ini untuk dijadikan sebagai sebuah buku. Mereka kata, buku ini boleh pula dihantar ke ibu pejabat UMNO Malaysia untuk dibuat salinan dan diedarkan ke mana-mana UMNO Bahagian dalam Malaysia yang berminat untuk menjadikannya sebagai rujukan.

Saya amat terharu dengan cadangan ini kerana saya tidak pun pernah terfikir bahawa apa yang saya tulis itu penting. Saya menulis sekadar sebagai hobi untuk memenuhi masa lapang saya sahaja.

InsyaAllah, saya akan cuba cetak dan jilidkannya. Sekarang jumlah artikel saya yang telah saya terbitkan di dalam blog ini ialah 290. Mungkin angka 300 sesuai untuk dijilidkan kepada 3 bahagian dimana setiap bahagian mengandungi 100 artikel.

Saya akan terus menulis selagi terdaya mengikut kadar kemampuan yang ada. Terima kasih diatas cadangan dan sokongan kawan-kawan dan terima kasih juga kepada semua pembaca blog saya tak kira dimana jua anda berada. Jumlah pembaca blog saya sudah menghampiri 10,000 orang.

Sekian dan Salam 1Malaysia
dari
Wan Ab Malek Bin Wan Noh
No Ahli UMNO 03924693 (asal 592247)
Semerak
Pasir Puteh
Kelantan.

No comments:

Post a Comment