Monday 6 May 2013

Terbitan Khas - Pengumuman Peribadi

Saya telah terlibat dalam aktiviti menulis sejak 4 tahun yg lepas. Ada yang saya posting dalam FB dan ada ke dalam blog saya. Semuanya adalah hal2 yg berkaitan dengan PRU13, baik secara langsung atau pun tidak.
Sudah tentulah ada pihak yang besetuju dengan apa yang saya tulis itu dan ada juga yang tidak.
Oleh kerana PRU13 sudah berakhir, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka yang telah menyokong tulisan saya. Kepada mereka yang tidak, saya ingin menyusun jari memohon maaf jikalau ada mana-mana posting dalam FB atau artikel di dalam blog saya yang telah menyentuh perasaan anda.
Saya telah seboleh2nya mengelak daripada menyentuh peribadi mana2 pihak tetapi sebagai manusia biasa, sudah tentulah saya pun tidak terlepas daripada membuat kesilapan, walaupun saya tidak berniat untuk berbuat sedemikian.
Sekali lagi saya mengucapkan ribuan terima kasih diatas sokongan anda dan memohon maaf kepada mereka yang tersentuh perasaan.
Sekian dan salam silaturrahim.

No comments:

Post a Comment