Sunday 2 December 2012

Terbitan Khas

Seperti yang telah pernah saya katakan bahawa BH adalah akhbar arus perdana terbaik berbanding dengan akhbar-akhbar harian yang lain. 
Sebagai contoh, pada terbitan hari ini, BH memuatkan teks ucapan penggulungan YAB Dato' Sri Presiden UMNO pada hari terakhir Persidangan Agung UMNO 2012 semalam secara penuh. Dalam akhbar-akhbar arus perdana yang lain, teks ucapannya tidak disiarkan dengan sepenuhnya.
Diantara perkara yang ditinggalkan oleh akhbar-akhbar lain itu termasuklah ucapan terima kasih YAB Dato' Sri Presiden terhadap bloggers dan facebookers pro-UMNO yang selama ini bertungkus lumus menyalurkan pandangan dan pendapat mereka menyokong dan mempertahankan UMNO. Sudah tentulah rakaman penghargaan dan pengiktirafan oleh YAB Dato' Sri Presiden seperti ini menjadi sesuatu yang sangat dihargai oleh semua bloggers dan facebookers UMNO.
Oleh itu, saya bagi pihak semua bloggers dan facebookers pro-UMNO dengan ini mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada pihak pengurusan BH. Kerja anda termasuk semua yang terlibat sangatlah profesional dan diharap ianya diteruskan sampai bila-bila.
Terima kasih sekali lagi dan
Salam 1Malaysia.

No comments:

Post a Comment